Cu toții folosim Social Media zilnic, este starea actuală a Internetului, dar știi toate tacticile și trucurile simple care te vor ajuta să fii observat?

Pentru a veni în ajutorul antreprenorilor la început de drum ce vor să se afirme pe social media vă vom prezenta câteva sfaturi pentru toate platformele:

  1. Utilizați conținut Micro

Ce este conținutul Micro? Răspunsul este de fapt foarte simplu. Este vorba despre menținerea oamenilor pe platformă. O mulțime de oameni, o mulțime de companii, o mulțime de mărci vor posta link-uri care vor scoate oamenii de pe platformă. Dacă postați pe Facebook, veți adăuga o legendă, apoi un link, Facebook va scoate un anumit conținut – o imagine, o miniatură din acea pagină, site sau orice altceva, dar nu funcționează așa bine, mai ales dacă asta țintiți. Oferiți oamenilor valoare în feed. Vă oferă angajament (retweets, distribuiri, comentarii).

Oamenii sunt, în general, speriați să împărtășească linkuri pe care nu le pot vedea, conținut despre care nu știu nimic (sau știu foarte puțin).  Înseamnă – vă oferim tot conținutul pe față, aici este, puteți decide chiar acum dacă vreți să-l accesaţi sau nu. Se construiește angajament, dar nu aduce clickuri, măreşte numărul de adepți.

  1. Redistribuiți
  2. Faceți GIF-uri din videoclipurile dvs.
  3. Întotdeauna dați like la comentarii
  4. Fiți atenți de noi platforme și încercați-le mai devreme. Este bine să cunoașteți posibilele ”arme” ale concurenței

 

INSTAGRAM

  1. Optimizați-vă numele de utilizator cu ajutorul cuvintelor cheie

Dacă vă identificaţi cu o marcă și vreți să insistați pe căutare, schimbați numele de utilizator în ceva semnificativ. De exemplu, dacă numele dvs. este ”Dan” și doriți ca utilizatorii să vă găsească atunci când caută experți, sfaturi, folosiți domeniul de activitate în numele dvs. de utilizator.

  1. Utilizați text deasupra link-ului pentru a vă evidenția oferta.

Dacă intenționați să utilizați oferte, asigurați-vă că oamenii știu ce oferiți, pe ce dau click și ce vor obține.

  1. Publicați de 3 sau 4 ori pe zi
  2. Maximizați numărul de hashtag-uri și puneți-le în primul comentariu

Există întotdeauna o discuție despre hashtags, ar trebui să folosim doar 3, sau ar trebui să folosim mai mult. Când folosiți cantitatea maximă de hashtag-uri (care este de 30) și aveți o postare bună, nu doar ca una dintre cele cu milioane de posturi la fel (nu vor face treabă – găsiți hashtag-uri cu posturi de mijloc, sub 500 000 sub 20 000. ), puteți ajunge la oamenii potriviți. Dacă aveți mai puțini urmăritori decât un competitor din aceeași industrie, ei vă aruncă afară din fluxul de știri atunci când postează cu aceeași hashtag, așa că mergeți puțin mai puțin cu hashtag-urile de la mijlocul intervalului, utilizați hashtag-urile coadă lungă, puneți-le în comentarii și veți ajunge la oamenii potriviți. Nu puneți hashtag-uri în titlul.

  1. Folosiți videoclipuri. Utilizați cât mai multe videoclipuri.

Chiar toată lumea spune să folosești video, încă există o lipsă de videoclipuri, mai ales pe Instagram. Ai o lungime de un minut, așa că respectă asta. Utilizați diferite forme de videoclipuri, cum ar fi Boomerang, de exemplu. Poate face minuni în feed-ul de știri – se mișcă și arată frumos.

  1. Puneți text în videoclipurile dvs.

Videoclipurile dvs. ar trebui să conțină text. Aș recomanda titlul și subtitu. Toată lumea ascultă muzică. Nu pot auzi muzica ta cool. Știți că platformele adaugă automat audio, astfel încât oamenii să oprească sunetul. De aceea ar trebui să aveți text în videoclipurile dvs., să le atrageți atenția, făceți-i să înțeleagă despre ce vorbiți și care este valoarea pe care le dați.

  1. Folosiți o nouă caracteristică de încărcare a mai multor imagini

Este minunat, mai ales pentru produse de pe eCommerce. Puteți afișa diferite produse sau un produs din diferite părți.

13. Utilizați Poveștile Instagram – de 5-10 ori pe zi

14.Adăugați conținut existent la Instagram Stories sau creați conținut în afara lui Instagram

15.Utilizați caracteristica menționată în Povestiri pentru a implica comunitatea

16.Adăugați propriul nume de utilizator în captură

TWITTER

  1. Utilizați imagini, videoclipuri și GIF-uri atunci când faceți legătura
  2. Răspunsul video la oameni

Oamenii rareori fac acest lucru, dar este o modalitate bună de a încuraja comunitatea. De asemenea, dacă sunteți o companie, dați oamenilor o șansă de a face față companiei. Poate fi ca “Vă mulțumim pentru retweet. Mulțumesc.”. Chiar așa de simplu

  1. Creați un chat pe Twitter pe săptămână

Utilizați tag-ul hash specific, invitați influențatorul să răspundă la întrebări și oamenii văd răspunsurile și le place să le identifice, ceea ce îi va face să returneze sau să facă un tweet despre el. Este un foarte bun angajament.

  1. Utilizați hashtags zilnic: #MondayMotivatin#TuesdayMotivation##WednesdayWisdom#ThursdayThoughts#FridayFeeling
  2. Utilizați Twitter pentru a promova conținut de pe celelalte platforme

Redistribuiți conținutul.

  1. Postați de mai multe ori pe zi

Twitter este chiar mai rău decât alte platforme Trebuie să poți posta acolo pe tot parcursul zilei. Este o platformă non-stop.

  1. Tăiați-vă videoclipurile pentru a le utiliza pe Twitter ca nativ
  2. Dacă trimiteți Auto-DM-uri – spuneți oamenilor că este automatizat

Poți, în principiu, să spamezi oamenii și ei urăsc asta, dar fii cool, spune că în față este un robot, nu eu, și vor accepta mai bine.

FACEBOOK

  1. Faceți videoclipuri mai lungi dacă utilizați anunțuri

Facebook pune anunțuri în mijlocul videoclipurilor, astfel încât conținutul dvs. video să fie mai lung (5 sau mai multe minute)

  1. Grupurile funcționează bine
  2. Postați zilnic

De 3 ori pe zi WLB (Wake, Luch, Bed)

  1. Obțineți angajamentul rapid

Algoritmul Facebook funcționează astfel, răspunde la cât de repede puteți obține angajamentul pentru postările dvs. Ce poti face? Teste. Întrebări. Concurs. Opinie. HACKERESTE ALGORITMUL!

  1. Atunci când ai conținut publicitar – nu merge cu țări ieftine

Ei pot avea o mulțime de locuitori acolo, dar Facebook va crede că doriți ca conținutul dvs. să fie arătat că într-adevăr obțineți mai mult din conținutul dvs. pentru oamenii din aceste țări, în loc de țările în care doriți să fie distribuite. Încercați să mergeți pentru țările în care doriți să faceți publicitate.

  1. Text descriptiv mai scurt

Încercați să nu faceți ca oamenii să vă extindă conținutul, cu excepția faptului că scrieți o legendă cu adevărat lungă.

  1. Dacă aveți o ofertă, nu o ascundeți

Faceți-l primul lucru pe care îl văd oamenii. Puneți-vă oferta chiar în față, nu faceți ca oamenii să lucreze pentru asta.

  1. Luați toate e-mailurile din lista de abonați la newsletter-ul dvs. și trimiteți-i la un public particular de pe Facebook
  2. Obțineți Facebook Pixel pe site-ul dvs. – acum

Pixel este un sistem de urmărire a conversiilor din Facebook care vă ajută să înțelegeți cine vine pe site-ul dvs. și să faceți publicitate acelor persoane care vin de fapt pe site-ul dvs., pe Facebook.

  1. Nu puneți logo-ul pe posturile / imaginile dvs.

Oamenii urasc publicitatea. Îndepărtați sigla de pe fotografiile dvs. Nu va funcționa la fel de bine ca și fără logo.

  1. Dați like comentariilor oamenilor
  2. Faceți reclamă evenimentelor pe care le-ați creat pentru fluxurile live
  3. Cereți oamenilor să distribuie, să dea like, și să comenteze la postările dvs.

sursa: theiuvo.com