Compania de consultanță Ascendis a preluat 33% din acțiunile agenției de digital marketing Ideologiq (fosta Advanced Ideas), într-o tranzacție cu o valoare de 250.000 de euro, informează un comunicat Ascendis.

67% din pachetul de acțiuni al Ideologiq (brand administrat de Advanced Ideas Studio SRL) este deținut în continuare de Adrian Ichim și de Adrian Apostol, cei doi antreprenori care au fondat agenția în urmă cu 12 ani.

Parteneriatul Ascendis – Ideologiq se înscrie astfel într-o tendință globală, având în vedere că în ultimii ani marile companii de consultanță și-au deschis divizii de comunicare digitală.
”Indiferent că vorbim de training sau consultanță, expertiza în zona de dezvoltare organizațională a Ascendis se îmbină în mod natural cu cea de instrumente și soluții digitale oferită de Ideologiq. Deși multe organizații nu realizează încă, HR Directorul este o funcție-cheie în digitalizarea unei organizații. Până la urmă, oamenii trebuie să adopte tehnologia pentru că altfel digitalizarea eșuează”, a declarat Marius Opriș, Partener Ascendis.

”Parteneriatul cu Ascendis ne va ajuta să oferim clienților aflați în proiecte de transformare digitală consultanță pe mai multe planuri. Până acum, puteam livra doar soluții software. De acum înainte, împreună cu Ascendis, putem livra soluții complete. Adăugând viață și conținut software-ului, vom grăbi gradul de adopție, cu impact direct in ROI-ul investițiilor în tehnologie”, a declarat Adrian Apostol, Managing Partner al Ideologiq.

Ascendis și Ideologiq au dezvoltat deja un produs împreună, punând bazele unui workshop de marketing digital, iar consultanții celor două companii lucrează pentru îmbunătățirea programelor de training de vânzări. Următorul pas va fi integrarea competențelor digitale ale Ideologiq în evenimentele corporate organizare de Ascendis (team building-uri și conferințe).

Achiziția a 33% din acțiunile agenției de marketing digital Ideologiq vine după o serie de alte achiziții efectuate de Ascendis în ultimii ani pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse. În anul 2013, Ascendis a achiziționat 50% din Eucom, furnizor cu cursuri de limbi străine, iar în anul 2012 a achiziționat 50% din SmartExperience – furnizor de servicii wellbeing.

Înființată în urmă cu 20 de ani, Ascendis are în prezent linii de business în arii precu training, coaching, consultanță, team building, digital learning, certificări HR și LSS, limbi străine și well-being. Grupul este deținut de patru parteneri români – Florin Rădulescu, Marius Opriș, Sorin Păun și Andrei Goșu – care dețin, fiecare, câte 25% din acțiuni. În 2016, companiile din grupul Ascendis au încheiat cu o cifră de afaceri cumulată de 5,9 milioane de euro. Ascendis are în prezent o echipă de 67 de consultanți și facilitatori și un portofoliu de peste 300 de clienți constanți.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 600.000 de euro în 2016, Ideologiq are o echipă formată din 18 oameni în București, la care se adaugă încă 4 angajați din birourile regionale ale companiei din Ungaria și din Grecia. Brandul Ideologiq este administrat prin intermediul companiei Advanced Ideas Studio SRL, deținută de Adrian Apostol și Adrian Achim (67% din acțiuni) și grupul Ascendis (33%).

sursa: mediafax.ro