BCR transforma 28 de sucursale in unitati „cashless” cu regim exclusiv electronic, fara casierii

Banca Comerciala Romana (BCR) anunta, intr-un comunicat transmis joi, ca transforma 28 de sucursale din intreaga tara in unitati de tip „cashless” care vor derula operatiuni in regim electronic, fara casierii.

Reteaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale „cashless”, iar numarul acestora va creste pana la 125 pe parcursul anului 2018. Totodata, BCR va deschide, in acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, in baza unei investitii totale de peste 50 de milioane de euro in urmatorii doi ani.

„Modernizarea retelei de unitati reprezinta o componenta esentiala a strategiei noastre de retail. Intreaga arhitectura a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agentii cashless, a fost dezvoltata tinand cont de propunerile venite din partea clientilor nostri si in stransa legatura cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completa a operatiunilor curente in numerar inspre masinile electronice multifunctionale, vom putea oferi, in primul rand, o noua experienta in cadrul agentiilor cashless”, a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking BCR.

„In fiecare din cele 33 de unitati BCR cashless, clientii vor putea derula operatiuni bancare curente gratie celor doua tipuri de echipamente de ultima generatie instalate – MFM, adica masini multifunctionale care permit o gama larga de operatiuni, si APT, adica Ghiseu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul caruia se pot efectua depuneri de numerar si plati de facturi”, se arata in comunicatul bancii.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte. BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor si 514 unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori, avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM – peste 2.000 de bancomate si POS – 15.200 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking si E-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajati deservesc 15,9 milioane de clienti in cadrul a 2.700 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia).

sursa: mediafax.ro