Black Friday a început la Fashion Days pe 16 noiembrie, la ora 20.00 în aplicația de mobil, și la ora 21.00 în site, cu un număr-record de vizite și comenzi plasate. Achizițiile speciale de au fost în topul preferințelor clienților, 12% dintre acestea fiind produse de lux, arată datele intermediare.

„Fashion Days a pregătit peste un milion de produse, cu discounturi de până la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an”, transmite compania, într-un comunicat.
„De la startul campaniei și până la ora 9.00, în această dimineață, aplicația și siteul au fost vizitate de 650.000 de ori, în creștere cu 55% față de anul trecut. 40.000 de clienți au fost simultan în aplicație și pe site, de trei ori mai mult decât anul trecut”, mai arată Fashion Days.

Vârful de vizite în aplicația de mobil a fost de 60.000 și în site a fost de 77.000. Au fost înregistrate 47.000 de comenzi, dintre care 75% au fost plasate direct în aplicația de mobil.
Valoarea comenzilor înregistrate până acum este de 14 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul trecut, și 21% din totalul plăților a fost realizat cu cardul.

Numărul de produse comandate este de 150.000, cu 50% mai mare decât anul trecut. Cele mai multe comenzi au fost plasate din orașele: București, Cluj, Timișoara, Constanța, și Iași.

Cea mai mare comandă a fost plasată în aplicația mobilă a avut valoarea de 8.554 de lei, iar coșul mediu la o tranzacție a cuprins 3 produse.

„Cel mai scump produs vândut până la ora 9:00 a fost o geantă Prada, cu prețul de 6.378 de lei. Recordul de produse în coș aparține unui client care a comandat 48 de articole într-o singură comandă plasată în aplicația de mobil”, mai arată Fashion Days.

Valoarea cumulată a reducerilor pentru comenzile plasate până la ora 9.00 este de 16 milioane de lei. Totodată, peste 8.000 de comenzi au plecat deja către clienții care au făcut achiziții în primele ore de la startul campaniei. Produsele cu cele mai multe comenzi plasate au fost jachete, pulovere, rochii, cizme, ghete, iar ca branduri cele mai comandate au fost United Colors of Benetton, Trespass, Desigual, Diesel, Napapijri, Nike, Puma, Zee Lane, UGG, Pepe Jeans London.

Potrivit retailerului, timpul mediu petrecut pe site a fost de 11 minute, iar timpul mediu petrecut în aplicația de mobil a fost de 20 de minute.

sursa: mediafax.ro