Coca-Cola HBC România a devenit distribuitorul pe plan local al cafelei Lavazza, printr-un parteneriat semnat la nivel regional cu producătorul italian de cafea, potrivit Ziarul Financiar.

Parteneriatul a fost semnat între filialele Coca-Cola HBC şi Lavazza în şapte ţări, printre care şi România, Ungaria, Bulgaria, Grecia şi Elveţia și implică nu doar distribuţia cafelei, ci şi vânzări, marketing comercial şi execuţie în piaţă.

„Am preluat distribuţia Lavazza în România printr-un parteneriat cu producătorul italian de cafea premium. Este un parteneriat de tip joint-venture pe termen lung, care acoperă şapte ţări. Acoperim toate canalele de vânzare, de la cel tradiţional la cel de birouri, cu întreg portofoliul Lavazza“, a spus Dan Timotin, directorul naţional de vânzări al Coca-Cola HBC România, conform ZF.

Timotin susține că obiectivul acestui parteneriat este de a dubla cifra de afaceri a Lavazza pe plan local în următorii trei-patru ani.

Brandul de cafea Lavazza, cu o istorie de 120 de ani, este prezent pe piaţa din România de mai bine de 15 ani. Anterior, acesta a fost distribuit de La Fântâna şi de alte companii.
Coca-Cola HBC România a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de lei și un profit de aproape 280 de milioane de lei, potrivit datelor transmise către Ministerul Finanțelor.

sursa: mediafax.ro