Compania Expertissa furnizeaza de 20 de ani serviciul de document management in Primaria Timisoara si a oferit prima solutie de plata cu cardul intr-o administratie publica din sud-estul Europei.

Timisoara a fost primul oras in multe domenii, chiar si in domeniul smart city. In 2001, in urma colaborarii cu firma Expertissa a introdus pentru prima data prima plata cu cardul, fiind primul oras din sud-estul Europei care permitea o astfel de plata print-o aplicatie de taxe si impozite. Expertissa a fost prezenta in administratia publica inca din anul 1999, anul acesta implinind 20 de ani de cand furnizeaza serviciul de document management in Primaria Timisoara. Aici ruleaza aproape 16 milioane de documente pe an in format electronic, care sunt interconectate cu tot ce inseamna subsidiare ale Primariei Timisoara si servicii conexe, cum ar fi politia locala, directia de taxe si impozite, asistenta sociala, biblioteci etc. Platforma dezvoltata de compania Expertissa poate sa gestioneaze primarii care au de la 2000 la 300 mii de locuitori si permite gestiunea documentelor si a fluxurilor de lucru reusind sa aduca oamenilor solutii online, mobile si de interconectare, pentru a le face viata mai usoara si pentru a-i scuti de statul la cozi.

Toate aceste programe au fost implementate in vederea reducerii timpului cetatenilor petrecut in incinta institutiilor de stat, scutuindu-i astfel de statul la coada, dar si in vederea reducerii traficului. Mutand serviciile administratiei publice in mediul online, oamenii reusesc sa isi rezolve o mare parte din treburi doar prin intermediul unui calculator sau a unui telefon.

Platforma creata de Expertissa contine patru module principale care pot acoperi si eficientiza activitea unei primarii

Dox.connect  este un program integrat de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru.  Aceasta contine sectiuni personalizate in functie de fluxurile specifice cum ar fi eliberarea certificatelor de urbanism, autorizatiilor de construire, rezolvarea reclamatiilor, acord dezmembrare teren, solicitare concesionare teren, atribuire numar postal, adeverinta schimbare nomenclator stradal, eliberare autorizatii activitati promotionale, comert ambulant, declaratie de functionare, declaratii alimentatie publica, acord exercitii comerciale, vize etc. De asemenea, contine si sectiuni destinate serviciilor sugestiilor, reclamatiilor, dispozitiilor date de Primar, Hotarari ale Consiliului Local, audiente, dosare juridice, licitatii, corespondenta, documente interne etc.

Un al modul dezvoltat de Expertissa este Portal.connect destinat administratiilor publice locale si centrale, care reprezinta punctul unic de contact si acces centralizat la informatii si servicii. Utilizatorii vor putea accesa 24 ore din 24 la informatiile si serviciile oferite. Site-ul este primul pas in prezenta unei primarii pe Internet. Solutia oferita creste interactivitatea intre cetateni si reprezentantii primariei, informatiile publice putand fi afisate dinamic si preluate automat din dox.connect.

Mobile.connect este o aplicatie pentru terminale mobile, disponibila pe platformele iOS si Android. Aplicatia pune la dispozitia cetatenilor o platforma colaborativa de comunicare reala cu autoritatile locale, cu posibilitati multiple de informare, de urmarire a evenimentelor locale, de sesizari ale cetatenilor cu adresare directa persoanelor implicate din departamentele primariilor si consiliilor locale.

Regis.connect  este un program integrat de gestiune a patrimoniului de terenuri agricole si non-agricole  care faciliteaza gestionarea la zi a tuturor terenurilor agricole si non-agricole, eliberarea de adeverinte, certificate etc. conform datelor inscrise in registrul agricol, inregistrari privind contractele de cesiune/inchiriere/arendare etc.

Compania Expertissa a fost prezenta la Dezbaterea Smrt city 2017-2020 care a avut loc la Bucuresti pe data de 16 mai 2019, unde si-a prezentat solutiile dedicate administratiilor publice.

Detalii despre eveniment puteti gasi accesand https://smartcity.concordcom.ro/smartcitymai2019/