Apetitul românilor pentru livrările online de mâncare a crescut exponenţial, fapt dovedit şi de competiţia intensă înregistrată de piaţa locală de food ordering în ultimii ani. 

 Însă nu doar interesul pentru aplicaţiile de food ordering s-a modificat, ci şi comportamentul de cumpărare al clienţilor, potrivit reprezentanţilor platformei EuCeMananc.

EuCeMananc, achiziţionată de eMAG în septembrie 2019, arată că în ultimii trei ani, comenzile din aplicaţiile de Android şi iOS pe platforma proprie şi-au dublat numărul faţă de cele plasate pe Internet, ajungând la 60-70% din total.

De asemenea, mai mult de 60% din comenzile plasate pe Internet, provin de pe mobil, ceea ce înseamnă că aproape 90% din totalul comenzilor sunt plasate de pe smartphone-uri.

Serviciul de food ordering EuCeMananc reuneşte în prezent ofertele a peste 600 de restaurante din 18 oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Braşov sau Iaşi.

Antreprenorii care au fondat compania în 2013, la Timişoara, sunt Horia Tisu, Laurenţiu Duţă şi Cristian Bojar. În mai 2015, Mihai Brenda şi Gabriel Antoce s-au alăturat business-ului. Cei care conduc în prezent compania şi se ocupă în continuare de dezvoltarea acesteia alături de eMAG sunt Alin Şerban, CEO, Mihai Brenda, COO şi Laurenţiu Duţă, CTO, creatorul platformei.

În urma tranzacţiei prin care eMAG deţine 54% din acţiuni, EuCeMananc va deveni o oportunitate de dezvoltare atât pentru restaurantele mari, cât şi pentru cele mici. De asemenea, clienţii platformei EuCeMananc vor putea beneficia de servicii de livrare mai rapidă bazate pe tehnologia dezvoltată de eMAG şi de o experienţă îmbunătăţită de navigare şi cumpărare.