Compania de consultanţă EY a anunţat lansarea unei noi serii de programe globale de resurse umane dedicate pregătirii propriei forţe de muncă şi a propriei afaceri pentru piaţa de muncă a viitorului.

LEAD este unul dintre ele şi reprezintă un nou model de dezvoltare profesională, care foloseşte tehnologia şi platforme digitale inovatoare.

Programul încurajează feedback-ul în timp real în rândul întregii forţe de muncă EY de 250.000 de persoane, astfel încât oamenii să obţină informaţiile relevante de care au nevoie ca să se dezvolte, să îşi cultive carierele individuale şi să se pregătească pentru munca viitorului.

Prin programul LEAD, se trece de la evaluări retrospective ale performanţelor şi aprecieri scrise, detaliate, la feedback în timp real şi la un dialog mai eficient care se concentrează pe traseele individuale de carieră şi pe aspiraţii personale pe termen lung. La începutul fiecărui an şi cel puţin la fiecare 90 de zile după aceea, angajaţii EY se vor întâlni cu consilieri dedicaţi pentru revizuirea feedback-ului şi pentru a discuta cum pot obţine performanţe mai bune.

‘LEAD nu este un sistem de evaluare, ci un mod diferit de a ne raporta la oamenii cu care lucrăm. Evaluările presupun, în general, a te uita la ce s-a făcut în trecut şi nu mai poate fi schimbat, pentru a da o notă pe baza căreia să iau diverse decizii legate de angajat. Prin contrast, LEAD se concentrează pe destinaţia fiecăruia de carieră, pe aspiraţia de creştere continuă şi pe încurajarea pozitivă a angajaţilor. Reperele angajatului EY din această perspectivă sunt: aspiraţia proprie de carieră, un standard ideal la care se poate raporta în funcţie de nivelul la care se află sau cel pe care îl vizează, feed-back constant şi nemijlocit prin intermediul platformei mobile. Ceea ce contează este unde vreau eu să ajung şi cum reuşesc să sparg planul meu de acţiune în activităţi concrete, pe unităţi de timp definite, care, cumulate, mă vor duce către destinaţia propusă. Odată ce ştiu destinaţia, paşii de făcut şi cum se reflectă ceea ce fac în realitatea de business, consilierul meu mă poate ghida prin coaching şi mentoring să ajung acolo unde îmi propun,’ spune Andreea Mihnea, HR Director EY România.

Programul LEAD dispune de un nou tablou digital personal care oferă o modalitate intuitivă pentru personalul EY de a-şi vizualiza feedback-ul primit din partea echipelor şi de a-şi urmări progresul în timp real. De asemenea, LEAD foloseşte un nou standard de măsurare a performanţelor, care se axează pe modul în care fiecare individ poate atinge un nivel mai înalt în carieră. La sfârşitul fiecărui an, angajaţii EY vor primi rapoarte personalizate care vor sintetiza feedback-ul primit de-a lungul anului şi informaţii privind modul în care individul a performat în relaţie cu colegii şi în raport cu standardul fixat.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 250.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 31,4 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2017.

EY are 770 de angajaţi în România şi Republica Moldova, unde furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale.AGERPRES