Softlead a înregistrat o creștere cu 45% a numărului de lead-uri generate pentru companiile listate în cadrul platformei www.softlead.ro, după cum se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Cu peste 300 de companii active și peste 500 de aplicații din cele mai importante domenii, Softlead are un rol esențial în activitatea companiilor software din România, prin creșterea oportunităților de promovare și de implementare a soluțiilor proprii pe care acestea le dețin în portofolii.

Care au fost cele mai cerute aplicații software în 2017

Din punctul de vedere al domeniilor de activitate, cele mai reprezentative industrii, cu un apetit crescut pentru tehnologizare sunt medical, retail, horeca și producție. Explicația ce stă la baza acestui fapt este dată de faptul că în fiecare dintre acestea creșterile rapide, manifestate prin extinderi, mărirea personalului angajat, nevoia eficientizării fac parte din lista obiectivelor principale.

Având în vedere aceste priorități, selecția aplicațiilor cu cea mai mare rată de implementare include: soluții dedicate managementului documentelor (17.88%), resurselor umane (HR – 16.42%), Enterprise Resource Planning (ERP – 16.79%), Customer Relationship Management (CRM – 10.58%).

Pentru toate solicitările venite prin canalele digitale Softlead, procesul de validare și de asigurare a suportului în vederea unei implementări optime este esențial pentru compania care decide alegerea unei aplicații software.

În anul 2017, cea mai importantă implementare realizată prin Softlead este a unei aplicații de tip ERP, definită prin complexitatea modulelor, prin integrări complementare și printr-un set amplu de servicii oferite companiei-achizitor.

“Responsabilitatea selectării companiilor partenere este uriașă, fie că vorbim despre un start-up cu bugete limitate și cu obiectivul de a alege cea mai bună soluție software cât mai puțin costisitoare și scalabilă, dar mai ales pentru o companie evaluată la câteva milioane de euro, de a cărui eficiență și productivitate depind fluxuri complexe și sute de angajați”, Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.

Ce a însemnat anul 2017 din punctul de vedere al cifrelor?

În 2017, Softlead a reușit creșterea cu 45% a numărului de lead-uri valide primite prin canalele proprii, cele mai multe dintre solicitările primite fiind trimise de persoane din poziții de top și middle management, precum și din departamente de execuție (resurse umane, achiziții, IT, contabilitate, etc.). Datorită faptului că au fost intens promovate posibilitățile de accesare a fondurilor europene, a crescut semnificativ și segmentul ofertării pentru start-up-uri care au dorit accesarea programelor dedicate.