IT&C, consultanță și sectorul bancar se află în topul 3 al categoriilor ce dezvoltă Business Superbrands în domeniul afacerilor, în România, conform rezultatelor cercetării și votului juriului format din 30 de experți, în cadrul ediției Business a programului Superbrands pentru România 2017, derulat de BDR Associates.

Acestora le urmează, în top, sectorul energetic, construcții, servicii financiare, industria auto, îngrijire personală, asigurări și servicii de curierat. Brandurile situate în poziție de lider, în cadrul fiecăreia dintre aceste categorii, sunt IBM, Ernst & Young, Bancă Transilvania, Enel Energie și Engie, Holcim și BASF, Visă, Automobile-Dacia, P&G și Henkel, NN, FÂN Courier și DHL.

Tendinte în Consumer Superbrands

Tendința dezvoltării mediului online s™i digital este reflectată în mod dominant în cadrul ediției Consumer Superbrands a studiului Superbrands axat pe consumatori, derulat de către BDR Associates în parteneriat cu IPSOS, prin prezența puternică în top a brandurilor care activează că jucători cheie și comerțul online sau că vectori importanți în câștigarea admirației și loialității consumatorilor. De asemenea, este relevanță tendința de a pune accent pe cultură și brandurile românești, mai vizibile în spațiul media, interesată mai mult față de anii anteriori de valorile și tradițiile naționale. Brandurile de succes sunt cele care reușesc să își extragă inspirația din rădăcinile românești și să se comporte că un brand global și modern, în relația cu consumatorii, în livrarea produselor s™i a serviciilor. Ediția din acest an a studiului reflectă cele trei dimensiuni care definesc un Superbrand în conștiință consumatorului, nu doar pe piață din România, ci în toate țările unde sunt dezvoltate programe Superbrands: leadership, încredere, dinamism.

O recunoaștere în premieră în cadrului programului Superbrands este acordată organizațiilor neguvernamentale, cu un impact important la nivelul sectorului privat, prin performanțele înregistrate în a susține dezvoltarea talentelor, aici evidențiindu- se reputata organizație Junior Achievement, care se implică activ în dezvoltarea educației în afaceri în România, de 25 de ani.

Cartea Superbrands 2017

Lista completă a brandurilor cu stătut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017. Referință pentru dezvoltarea culturii de branding, Cartea Superbrands este o culegere de modele de succes a 30 dintre cele mai valoroase branduri Business și Consumer din piață. Această va fi lansată în cadrul Galei Superbrands, care va avea loc la începutul anului 2018. Cărțile Superbrands sunt produse în peste 81 de țări de pe toate continentele și prezintă modele de succes în branding, în susținerea dezvoltării economice și mediului de afaceri de pe patru continente, devenind manuale de referință pentru companii, specialiști în marketing și comunicare, alte audiențe specializate din întreagă lume.