Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, este singura companie prezentă cu 2 branduri în primele 5 poziții ale Topului “100 cele mai puternice branduri românești”, realizat de Revista BIZ si Unlock Market Research.

Rezultatele au fost scos la iveala importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea sa, emise în urma cercetării pe baza unui eșantion format din 1.000 de respondenti, cu o vârstă cuprinsă ântre 18 și 55 de ani. Acest lucru se datorează datorează și noii strategii de marketing digital ce au crescut vânzările online cu până la 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. „Zona online este o componentă foarte importantă pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre direcțiile principale ale strategiei de marketing și vânzări din acest an. Am îmbunătățit platforma digitală și am introdus multiple funcții și beneficii noi, marcând astfel o nouă etapă în interacțiunea online dintre consumatori și brandurile noastre”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online Farmec.

Noile modificări comerciale aplicate în magazinul online www.farmec.ro se referă la scăderea pragului de transport gratuit și introducerea de noi avantaje pentru membrii platformei, precum primirea unui cadou la orice comadă online, existența pe platformă a unei cheme de întreținele personalizate, unde utilizatorul își poate crea propriul tratament în funcție de profilul fiecăruia. Pe aceeași platformă vizitatorii primesc sfaturi de la specialiști și pot adresă îmtrebări, dar pot vota și produsele ce urmează să primească reducerea săptămânală.

„Prezenta constantă a brandurilor Farmec in Top ~100 cele mai puternice branduri românești~ este cea mai concludentă dovadă a valorii și forței întregului portofoliu multibrand al Farmec, care se conturează tot mai puternic, de la an la an. Suntem prezenți în acest clasament în total cu 5 branduri, dintre care cele mai bune poziții sunt obținute de Gerovital și Farmec. Cea din urmă a fost, de asemenea, dezvoltat cu noi linii de produse și a beneficiat de un rebranding al gamei. Sunt rezultate cu care ne mândrim și care deschid seria realizarilor de succes ce vor avea loc în perioada urmatoare”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Farmec devine cel mai bine clasat producător de cosmetice din acest top, menținându-se pentru al doilea an consecutiv cu două branduri în top 5 al clasamentului celor mai puternice branduri românești.

Lista performantelor Gerovital din acest an este continuată de lansarea mai multor game noi și relansarea altor linii consacrate și apreciate de români. Printre acestea se numara gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Stop Acnee, Gerovital Geluri de dus, Gerovital Plant Deodorante.

La nivel național, Gerovital a fost declarat lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de piață valorică de 23.3%* și pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică de 25,9%**. Mai mult decat atât, soluțiile pentru îngrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vândute produse din intreg portofoliul companiei clujene.