În perioada ianuarie-septembrie 2017, valoarea totală a autovehiculelor puse la vânzare pe Autovit.ro, platforma profesională de anunțuri auto din România, a ajuns la 1,8 miliarde de euro, se arată într-un comunicat transmis miercuri de administratorii portalului.

Numărul de anunțuri noi publicate în primele nouă luni ale acestui an a fost de 192.818, potrivit unei analize realizate de Autovit.ro în cadrul platformei de anunțuri auto. Astfel, din cele 192.818 de anunțuri noi publicate, cele mai multe reprezintă mașini care costă mai puțin de 3.000 de euro (21,57%), respectiv autovehicule cu prețuri de peste 12.000 euro (22,15%).

De asemenea, 20,66% din anunțurile noi publicate pe Autovit.ro în perioada ianuarie-septembrie 2017 sunt mașini care au prețuri cuprinse între 7.000 și 12.000 de euro. Și autovehiculele care costă între 3.000 și 5.000 de euro au o prezență bună pe Autovit.ro, dat fiind faptul că 19,67% din anunțurile înscrise în perioada menționată fac parte din această categorie de preț.

Peste 21,7% din mașinile vândute pe Autovit.ro sunt marca Volkswagen. „Ca răspuns la așteptările consumatorilor de a analiza online oferta de mașini disponibile la vânzare înainte de a se decide pentru o tranzacție, tot mai multe companii din industria auto și dealeri parteneri și-au îndreptat atenția către platforme digitale de vânzare. Ei au pus peste 190.000 de anunțuri în primele nouă luni ale acestui an în platforma Autovit.ro, iar valoarea totală a autovehiculelor puse la vânzare în cadrul acesteia a atins peste 1,8 miliarde de euro”, a declarat Andrei Bereandă, business manager Autovit.ro.

Topul celor mai bine vândute autovehicule în perioada ianuarie-septembrie 2017 este continuat de BMW (11,7%) și Audi (10,07%). Dacia se clasează pe penultimul loc în top 10, cu 4,25%.

În ceea ce privește valoarea mașinilor puse la vânzare pe Autovit.ro, aproximativ 51 de milioane de euro au însumat autovehiculele marca Porsche. Totodată, au fost puse la vânzare mașini Ferrari în valoare de 2,57 milioane de euro și Lamborghini în valoare de 1,33 milioane de euro. La polul opus, mașinile cu cea mai mică valoare puse la vânzare au fost Trabant (3.927 de euro) și Oltcit (2.450 de euro).Din punctul de vedere al modelelor, românii caută mașini străine, iar primele trei autovehicule căutate pe Autovit.ro sunt Volkswagen Passat, Volkswagen Golf și Audi A4. Dacia se află în top 10 căutări, cu modelul Duster pe locul 4 și cu Logan pe 6. Clienții sunt interesați și de Ford Focus (pe locul 5 în căutări), Skoda Octavia (7), Audi A6 (8), Opel Astra (9) sau Mercedes Vito (10), mai arată analiza citată.

Autovit.ro este prima platformă de anunțuri auto apărută în România, destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand. Platforma integrează anunțuri din următoarele categorii: autoturisme second-hand și noi, camioane și utilitare, motociclete, utilaje de construcții și mașini agricole, piese second-hand.

sursa: mediafax.ro