Pornind o conversație digitală dedicată egalității de gen, mișcarea Shapers în social media îi va încuraja pe tineri să își asume rolul de lideri, să își folosească vocea pentru a modifica status quo-ul și pentru a aspira la o lume unde nu există discriminare.

Datorită celei mai mari populații de tineri din istorie la nivel global, există o oportunitate fără precedent a acestora de a-și asuma un rol activ în modelarea viitorului.

Inspirată de Campania #WeSeeEqual, derulată de Procter & Gamble, Global Shapers Community va mobiliza puterea colectivă a peste 7,000 de membri Global Shapers, din 157 de țări, inclusiv România, pentru a crește gradul de conștientizare și mobiliza la acțiune.

Global Shapers Community și Procter & Gamble (P&G) au anunțat semnarea unui parteneriat pentru a accelera progresul în ceea ce privește egalitatea de gen, în cadrul Forumului Economic de la Davos.

Parteneriatul cu Procter & Gamble include un grant de 100,000 de dolari

Hub-uri Shapers din 157 de țări vor fi invitate să își prezinte ideile sub forma unor proiecte menite să dărâme stereotipurile și să promoveze egalitatea de gen. Cinci propuneri câștigătoare vor primi fiecare câte 20.000 de dolari, pentru a implementa proiectul la nivelul orașului de unde provin.

Carolyn Tastad, Președinte P&G America de Nord, s-a întâlnit la Davos cu reprezentanți ai comunității Shapers pentru a le împărtăși din experiența ei și a le oferi recomandări.

“Pentru a pune punct discriminării de gen, trebuie să vorbim despre ea în mod public, astfel încât oamenii să fie mai informați și să o combată. Împreună cu Shapers, credem că, schimbând modul în care gândim și vorbim despre femei, putem crea locuri de muncă mai bune și, în general, o lume mai bună,” explică ea.

Wadia Ait Hamza, Director al Global Shapers Community, prezentă la Forumul Economic Mondial, adaugă: “Suntem mândri să activăm talentele, energia și determinarea Global Shapers Community în susținerea egalității de gen. Această generație a moștenit provocări globale uriașe dar are abilitatea de a crea o schimbare durabilă și de a oferi soluții care pot fi replicate de tineri din întreaga lume.”