UNIQA Asigurări va lansa, la sfârșitul acestei săptămâni, o  campanie de educare și informare pentru prevenirea accidentelor la copii. Proiectul include platforma www.supercopilaria.ro, cu sfaturi legate de sănătate și prevenție, cu idei de jocuri practicate în deplină siguranță și cu sfaturi de prim ajutor.
Argumentul companiei de asigurări pentru implementarea programului este preocuparea tot mai evidentă a românilor pentru prevenție, De asemenea, interesul tot mai mare pentru mișcare și un stil de viață sănătos susțin aceeași abordare. ”Pentru UNIQA Asigurări este esenţial să furnizeze educaţie şi prevenţie, nu doar simple produse de asigurare. De aceea, am creat un program dedicat acestui segment – Super Copilăria – care presupune o serie de workshop-uri în grădiniţe, unde să-i educăm pe cei mici cu privire la importanţa sportului, a modelelor şi a eroilor”, a declarat Iuliana Rusei Membru al  Directoratului UNIQA Asigurari.
Campania va debuta, mai întâi în București, printr-o serie de acțiuni în grădinițe și școli. Este vorba despre un mini-curs de prevenire a accidentelor, interactiv și creativ, susținut de un trainer cu experiență în formarea copiilor.

”În cadrul cursului, copiii vor primi Super Puteri și vor afla, prin joc, cum pot face sport și mișcare în siguranță, cum pot evita pericolele, care sunt regulile de bază atunci când fac mișcare în aer liber”, a spus Nadia Pietreanu, Director de Marketing si Strategie Dezvoltare Vanzari UNIQA Asigurări.

UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere și de persoane. În 2010, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață, lansând compania UNIQA Asigurări de viață.