Vânzările Grupului Eurolines au crescut cu 20%, până la 150 de milioane de euro, în 2017

Vânzările Grupului Eurolines s-au majorat în 2017 cu 20% şi au ajuns la 150 de milioane de euro, iar dacă statul român va contribui la îmbunătățirea imaginii României în străinătate, compania va anunța rezultate mai bune, a declarat, joi, Dragoş Anastasiu, fondatorul Gupului Eurolines România.

„Dacă statul român ne va ajuta în ceea ce privește incoming-ul, imaginea României în străinătate, vom anunța cifre record în anii următori. Teoretic, avem toate șansele ca lucrul acesta să se întâmple”, a spus Anastasiu.

Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 50 % faţă de 2016. Pentru TUI TravelCenter, creșterea vine în special din majorarea vânzărilor pentru destinațiile din zona mediteraneană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) și pentru cele exotice. Destinații exotice precum Thailanda (cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai căutate de către români pentru că sunt din ce în ce mai accesibile, potrivit reprezentanților Eurolines. Prețurile au scăzut față de acum 7-8 ani, puterea de cumpărare și disponibilitatea românilor de a călători tot mai departe sunt mai mari. De exemplu, prețul pachetelor pentru Krabi, Thailanda, pornește de la 559 euro/pers (avion, cazare la hotel 3 stele, mic dejun și transfer), tarif comparabil cu cel pentru o vacanță în Grecia.

„Vacanțele exotice reprezintă o tendință care se remarcă de mult timp, dar care parcă a explodat anul acesta. Spre exemplu, în Thailanda. Pentru primăvara acestui an, am vândut pachete pentru aproape 1.200 de persoane pentru Thailanda”, a declarat Cosmin Marinof, director de vânzări al TUI TravelCenter.

Cele mai vândute destinații rămân, ca anul trecut, Grecia, Turcia, Spania.

Cifra de vânzări a Grupului Eurolines a crescut de la 26 milioane euro în 2011 la 100 milioane euro în 2017. Numărul de agenţii s-a majorat de la 52, în 2011 la 80, anul acesta.
În ceea ce privește rezultatele principalelor companii din Grup, TUI TravelCenter va finaliza anul 2017 cu o creştere de 30 % a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 de milioane de euro.

Joi este inaugurată o nouă agenție TUI TravelCenter în Centrul Comercial Shopping City din Râmnicu Vâlcea, după o investiție de aproximativ 50.000 de euro.

Parteneriatul cu FlixBus, început în septembrie 2017, a condus la creșterea până la 2.000 a numărului de destinații, în fiecare zi, din România către Europa.

Nova Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines, a avut în 2017 o cifră de vânzări de 12 milioane de euro, în creștere cu 14% faţă de nivelul din 2016. Nova Travel a organizat în sezonul estival 2017 curse charter marca TUI către Grecia, Turcia şi Spania. În luna mai 2017, Nova Travel a încheiat o poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 de dolari, triplând suma minimă prevăzută de lege.

Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines din Constanța, a avut o creştere de aproximativ 45% a cifrei de vânzări în anul 2017, comparativ cu anul 2016, depășind nivelul de 20 de milioane de euro. Danubius Travel a lansat Cruise-Link, o platformă de rezervări în timp real a croazierelor destinată exclusiv partenerilor business to business (B2B). Practic, Cruise-Link integrează itinerariile marilor linii de croazieră (momentan 14 la număr) și oferă acces la sistemele operatorilor de croaziere și suport 24/7, în limba română.

Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aproape 2,2 milioane de euro, cu 22% mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut în 2017 cu 10% comparativ cu 2016, la peste 11.000 de persoane.

Grupul Eurolines va investi în tehnologie și digitalizare prin dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări, va investi într-un sistem CRM, în automatizarea proceselor interne și în în site-ul tui-travelcenter.ro.

TUI TravelCenter va implementa un nou sistem de gestiune a relației cu clienții care să permită o mai bună analiză a datelor despre turiști și preferințele lor de vacanță. Compania și-a propus creşterea ponderii vânzărilor online, care reprezintă sub 10% din total în acest moment. În următorii cinci ani, ținta este ca vânzările online să atingă 40% din vânzările totale.

TUI TravelCenter și-a bugetat pentru 2018 o creștere de 12% a vânzărilor.

Pentru 2018, Green Village Resort şi-a propus o cifră de vânzări mai mare cu 15% față de nivelul din 2017 şi continuarea investiţiilor în valoare de 300.000 de euro.

Nova Travel estimează pentru 2018 o cifră de vânzări de 13,1 milioane de euro, plus 6% comparativ cu nivelul din acest an. În 2018, Nova va introduce în oferta sa o cursă charter nouă către Cipru, va crește numărul total de locuri disponibile cu 30% față de 2017 și va inaugura noul parteneriat cu SUNEXPRESS (charter Lufthansa – Turkish Airlines) pe ruta București-Antalya. Pentru cursele charter din 2018, Nova Travel își propune un grad de ocupare de minimum 95%.

Pentru Danubius Travel este așteptată o majorare de 40% a cifrei de vânzări în 2018, până la nivelul de 29 de milioane de euro, obținută din creșterea vânzărilor pe cele două platforme: hotel-link.ro și cruise-link.ro.

Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.
Grupul Eurolines România activează, în România, în domeniul transportului şi turismului, iar în afara ţării a dezvoltat afaceri în Germania şi în Republica Moldova. Grupul Eurolines România este alcătuit astăzi dintr-un număr de 22 companii, fiind structurat pe entităţi specializate în transport, turism, IT din anul 2008.

sursa: mediafax.ro